A Dr. Dog minket keresett meg a csomagolásainak frissítésekor. Annak ellenére, hogy a termékeik összetevői prémium minőségűek, a nem megfelelő címkék miatt a viszonteladók gyakran tévesen "alsó polcra" helyezték a termékeiket. A márkaújítás és a csomagolás újratervezésének fő célja tehát az volt, hogy új vásárlói kört vonzzanak, és biztosítsák, hogy a magas minőségű összetevőikhez méltó, magas színvonalú kommunikáció párosuljon.
Miután azonosítottuk a meglévő márkájuk sikeres elemeit, aprólékosan áramvonalasítottuk és átdolgoztuk a 13 alap termékük teljes címkerendszerét. Csapatunk egyedi illusztrációkat tervezett, amelyek mind a címkékhez, mind az online jelenléthez illeszkednek, biztosítva az egységes vizuális identitást a weben és a közösségi média platformokon. Az új dizájn színpalettája összhangban van azzal a törekvéssel, hogy minden terméket vizuálisan vonzó, dekoratív elemmé alakítsunk, amely méltó helyet foglalhat el a konyhapultunkon.
Ezen felül kulcsszerepet játszottunk a fotózások megszervezésében és koordinálásában, hogy magával ragadó vizuális tartalmakat hozzunk létre. Átfogó megközelítésünk kiterjedt a közösségi média rendszerének kialakítására is, magában foglalva az illusztrációkat, a fotóstílusokat, a ritmust és a tipográfiát.
Project Management: Lenkei György
Art direction: Baumgartner Kata
Arculattervezés: Zámbó Fanni
Fotó: Zámbó Fanni
Fotó: Belléncs Era
Illusztráció: Zámbó Fanni
Magyar Tervezőgrafika Top100